Az Air Serbia is az Aeroplexnél tartja karban repülőit
Az együttműködés tovább erősíti a magyar tulajdonú vállalat pozícióját a régióban.
Az együttműködés tovább erősíti a magyar tulajdonú vállalat pozícióját a régióban.
A Ferotrans magánvasút vonatai Bukarest és Jászvásár (Iași), valamint Szucsáva (Suceava) között fognak közlekedni napi két-két alkalommal.
A román Romaeróval együttműködésben létrehozott bázissal egy új, kiemelt jelentőségű piacra lépett be a magyar Aeroplex, Romániában ugyanis tizenhét nemzetközi repülőtér üzemel, és tizenegy légitársaság alakított ki székhelyet.
A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat 19 ezer négyzetméteres telephelye a fővárosi régió áruelosztását, -ellátását segíti.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
A magyar cég saját megrendelőinek végez majd repülőgép-karbantartást a bukaresti Baneasa repülőtéren, ebbe bevonja a román repülőgép-karbantartó vállalat létesítményeit, infrastruktúráját, eszközparkját, szakembereit.
Az üzemanyag jövedéki adója januári emelésének felével megegyező támogatásban részesítik év végéig az arra jogosultakat.
A bolgár Large Infrastructure Projects (LIP) tervezővállalat elképzelései szerint Bukarestet és Szalonikit is a vasúthálózatba csatolnák.
Az A1-es, A2-es és A3-as autópálya mintegy 160 kilométernyi, Bukarest környéki szakasza érintett.
A romániai civil szervezet szerint a szállításügyi minisztérium akár 17 milliárd eurót is invesztálna a Nagyváradtól Kolozsváron és Bukaresten át Konstancáig vezető pálya megvalósítására, miközben a hagyományos hálózat fenntartására sincs elég forrás.
Csak két lámpaoszlop látta kárát a landolásnak.
Berlin, Ljubljana, Zágráb, Budapest, München, Bukarest - új összeköttetések jönnek a vasúton a RegioJet jóvoltából.
Tavasszal a visszaesés majdnem száz százalék volt.
A befektetők pénzeihez azonban először meg kell határozni a végleges útvonalakat, valamint az uniós és állami finanszírozások lehetőségeit is.