Jövőre érkezik az elektromos Partner
A Partner Electrique pont úgy néz ki mint hagyományos társai, ám a motorfedél alatt belsőégésű helyett villanymotor dolgozik. A hajtásláncot két nagy energiasűrűségű lítium-ion akkumulátor csomag táplálja, teljesítményük 22,5 kW/h. Az akkumulátorok a karosszéria alján, a hátsó futómű előtt és mögött találhatók, így nem csökken a hasznos raktérfogat.
Az elektromos Partnert nagyteljesítményű, állandó mágneses szinkronmotor hajtja. Névleges teljesítménye 49 kW (67 lóerő), folyamatosan rendelkezésre álló nyomatéka 200 Nm. Hatótávja 170 kilométer.
Az elektromos Partner akkumulátorai kétféleképpen tölthetők fel: a normál feltöltés (akár 16 A) 6-9 óráig tart, míg gyorstöltéssel (125 amperig) félóra alatt el lehet érni a 80 százalékos feltöltöttséget. A normál töltő fedele az autó első, jobboldali sárvédőjén nyitható, a gyorstöltő csatlakozója pedig hátul, a tanksapka helyén, a vezetőoldalon található.
A műszerfalon kapott helyet az energia fogyasztását, illetve visszanyerését jelző mutató, amely folyamatosan ösztönzi a vezetőt a gazdaságos vezetésre. A sofőr egy külön menüben a fűtés és a légkondicionálás által felhasznált energiát is követheti, a fedélzeti számítógépről pedig leolvashatja a maradék hatótávot és az átlagos energiafogyasztást kW-ban. A Partner Electrique a gázelvételkor és a fékezéskor visszanyert mozgási energiát elektromos energiává alakítja át. A visszanyert energiával útközben is növelhető a hatótáv.
A jármű kétféle hosszúságban (4,38 méter és 4,63 méter) választható, hasznos raktérfogata 3,3 köbméter a rövidebb, 3,7 köbméter a hosszabb változatban, míg a hasznos hosszúság az első változatban 1,80 méter, a másodikban 2,05 méter. Teherbírása 685 kilogramm.
Variálható üléspadjának köszönhetően a hasznos térfogat 400 literrel megnövelhető. Ezzel az első változatban 3,7 köbméterre, a másodikban 4,1 köbméterre növelhető a raktérfogat, a hasznos hosszúság 3,25 méter. Előnye, hogy olyan városrészekbe is be lehet vele hajtani, ahová hagyományos járművel tilos. Alapfelszerelés az elektronikus menetstabilizáló (ESP) és az ahhoz kapcsolódó dombsegéd.