A lettek is a Škodától vesznek akkumulátoros motorvonatokat
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A dániai Aarhus Letbane nyolc Citylinket szerez be. Az akkucsomaggal a felsővezetékek lejegesedése vagy betáplálási probléma esetén akár tíz kilométert is megtehetnek drót nélkül a járművek.
Első körben tizenhat kétrészes akkumulátoros-villamos szerelvényt vásárol a Škoda-csoporttól a ZSSK.
A francia vállalat szerint a technológia még nem elég érett, a ráfordított idő és pénz okán pedig jó eséllyel soha nem is lehet. A lépés fordulópontot jelenthet az európai vasút számára.
A tesztjármű egyedi, kifejezetten Chemnitzre szabott arculattal mutatkozott be, vizuálisan is jelezve a gyártó és a város zéró emissziós törekvéseit.
A kisváros helyi buszközlekedését nem megszüntették vagy elsorvasztották, hanem teljesen új alapokra helyezték, a vadonatúj tizenhárom piros autóbusz pedig idén február óta a város egyik jelképe lett.
A Škoda-csoport a Microvasttal lépett stratégiai partnerségre, hogy tömegközlekedési járművekhez, elsősorban villamos-akkumulátoros motorvonatokhoz fejlesszenek akkurendszereket.
A Vale bányavállalat és az amerikai Wabtec mozdonygyártó megállapodást kötött, hogy a gázolaj alternatívájaként próbálják ki az etanolt a Vitória a Minas tehervasúti vonalon.
A világ első nagy hordképességű, kereskedelmi célú, szélvitorlás teherhajója, a Neoliner Origin a hétvégén átjutott az Atlanti-óceánon. Hogy végül miért hibrid üzemmódban? Van rá magyarázat.
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
Hamarosan új korszak kezdődik Budapest közösségi közlekedésben: megérkeztek az elektromos csuklós autóbuszok első példányai, amik a már felkészítés és tesztelés alatt álló, harminc szóló elektromos jármű mellé csatlakoznak.
A Cando Rail & Terminals szerint az akkumulátoros üzem járható utat jelenthet az országban jelenleg üzemelő kétezernél is több dízel tolatómozdony zöldebb üzemeléséhez.
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
A globális szállítmányozási cég Sanghajban vette át a Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding és a China Shipbuilding Trading Company hajóépítőktől megrendelt hét autószállító hajó közül a másodikat.
A kitesurf-asszociáció sárkány nagyobb hajtóerőt produkál, mint más WAPS-rendszerek.