Kárpótlás a netes jegyvásárlás károsultjainak

iho/vasút   ·   2011.08.27. 19:54

A szerda este óta nem működő webes vonatjegy-vásárlási rendszer miatt voltak, vannak olyanok, akik kifizették az interneten jegyüket, de azt nem tudták, tudják kinyomtatni a nem működő pályaudvari automatákból. A MÁV-Start az így járt belföldi utasok ügyét házon belül tudja kezelni: a jegyvizsgáló nem büntet, ha az utas bediktálja email-címét és vásárlásának időpontját.

Sokkal nehezebb helyzetben vannak a külföldre utazók, ha kifizették jegyüket a világhálón. A külföldi kalauzok természetesen követelik a jegyet, ezért azt újra meg kell vásárolniuk, esetleg drágábban, mint a korábbi, kedvezményes jegyet. Ha sikerül megszerelni a rendszert, a Start természetesen levonás nélkül visszafizeti majd a második jegy árát, de akkor is sok kellemetlenség, utánjárás és kényszerhitelezés vár az így járt utasokra.

Őket fogják kárpótolni a Start által szombat este kibocsátott közlemény szerint: ötezer forintonként ötszáz forintnyi (jegyvásárlásra használható) utazási kupont kapnak.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!