Alig indultak el a Szeged–Szabadka vonatok, már havibérlettel is utazhat rajtuk!
A rendszeres ingázók és a diákok számára különösen kedvező bérlettípus megvásárolható Szegeden a vasútállomás és a menetjegyiroda pénztáraiban.
A rendszeres ingázók és a diákok számára különösen kedvező bérlettípus megvásárolható Szegeden a vasútállomás és a menetjegyiroda pénztáraiban.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
A mozdonysorozat menetrend szerinti hivatalosan utolsó útjára november 19-én került sor. Vectronok veszik át a szerepet az Amszterdam–Berlin intercityken.
A European Sleeper március 25-étől a cseh fővárosig hosszabbítja meg a Brüsszelt és Amszterdamot Berlinnel összekötő éjszakai járatait.
Megunták az osztrákok az 1-es vonal felújítása miatti állandó késéseket, hétfőtől egy időre lemondják a railjeteket Bécs és Budapest között.
A spanyol nemzeti vasúttársaság már Madrid és a dél-francia nagyváros között is kínál nagysebességű vonatokat.
A spanyol nemzeti vasúttársaság ezzel megkezdheti a franciaországi kereskedelmi személyszállítási tevékenységeket.
A European Sleeper startup-társaság a napokban indította el első járatait, így 2008 óta ismét elérhető éjszakai vonat a két európai főváros viszonylatában.
A két főváros vasúti összeköttetése kiváló: reggeltől késő délutánig minden második órában közlekednek közvetlen vonatok, a menetidő hét óra. De éjszakai járatok is rendelkezésre állnak.
Jobb ajánlatával a Gepard Express legyőzte a jelenlegi szolgáltatót: június 11-étől a Brnót a bécsi Schwechat nemzetközi repülőtérrel összekötő viszonylaton szállíthatja az utasokat.
Tavaly már megközelítette a nemzetközi utazások száma a járvány előtti utolsó év eredményét.
Az Európai Bizottság tíz olyan pilotprojekt támogatására bólintott rá, melyek vagy új nemzetközi vasúti összeköttetéseket hoznak létre Európában, vagy a már meglévőket fejlesztik tovább.
A két nagysebességű vasúti szolgáltatás egyesülését követően a Csalagutat használó vonatok márkája marad meg, megújuló kinézettel.
A spanyol nemzeti vasúttársaság egyelőre csak Lyonig és Marseille-ig kapta meg a közlekedési engedélyt.
A kárpátaljai Rahó és a máramarosi Visóvölgy között 2007 óta szünetelt a forgalom.