Szerdán 25-25, új beszerzésű, a VT-Transman által üzemeltett szóló és csuklós busz állt forgalomba egyebek mellett az 5-ös, a 9-es, a 25-ös, a 104-es és a 105-ös járatokon. A BKK tájékoztatása szerint az első nap jelentős hiba nélkül zárult, az utastájékoztatással azonban akadtak problémák. A járművekben már a forgalomirányítási és utastájékoztatási (Futár-)rendszer üzemel, amely GPS-alapú követést tesz lehetővé, és az utastájékoztatás is GPS-koordináták alapján történik. A rendszer még tesztüzemmódban működik, szinte mindennap frissítik, de előfordul még, hogy egy-egy megálló bemondása elmarad, vagy rossz megállót ír ki az utastájékoztató rendszer. Ezeket a Futár fejlesztőjével együtt folyamatosan javítják.
Az MTI tudósítója szerdán azt tapasztalta, hogy egyes zsúfolt járatokon problémát okoz az ajtók becsípődésgátló rendszere. Az ajtók előtti sárga sávban tartózkodva a fotocellás rendszer nem engedi bezárni az ajtót, emiatt kisebb késések szerdán egyes zsúfoltabb járatokon előfordultak. Korábban közlekedési hírportálunk is megírta a maga citarós tapasztalatait.