Kigördült a Mezei Egér

Korcsmáros Gábor/Prága   ·   2019.01.24. 18:45
Mouse_01

Vitathatatlan, hogy Csehországban is, ugyanúgy, mint hazánkban, szinte behelyettesíthetelen szerepük van a könnyű, kéttengelyes Studenkáknak a regionális jelentőségű vasútvonalakon. Bármennyire is utálják sokan, mégis állandó színfoltjai a regionális pályáknak. Csehországban és Szlovákiában is több felújítási projekt alkalmával tűnt el (épült át) sok-sok 810-es motorkocsi és 011-es pótkocsi, de Csehországban még mindig szép számmal fellelhetők ezek a motorvonatok. A Cseh Vasutaknak jelenleg 219 810-es sorozatú és 26 809-es sorozatú bézéje üzemképes még. Tavaly egy újabb felújítási programba kezdtek, aminek egész jó lett az eredménye. Igaz, hogy wifi és légkondi nincs a Mezei Egér fedélzetén, de ezt kompenzálva félig leereszthető ablakokat szereltek be, ami igazán izgalmassá teheti a vicinálisokon való ringatózást. De nézzük inkább a képeket.

A képre kattintva galéria nyílik a vagonweb.cz által készített fotókból

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!