Kurta 37-es és újra ipari

Kemsei Zoltán   ·   2011.10.14. 12:30
00

Az erősen elhasználódott, ám a napi forgalmon kívül a kocsiszíni ki- és beállásban is komoly szerepet játszó Salgótarjáni utca már évek óta megérett a teljes vágányfelújításra. Az egyik irányban húsz,a másikban csupán tíz kilométeres óránkénti sebességet megengedő, lerongyolódott pályát már évekkel ezelőtt fel kellett volna újítani, a tervek is készen álltak, ám forrás híján a munka kezdési időpontja csak tolódott. Előzetes cikkünkben már beszámoltunk a forgalmi változásokról, lássuk, hogy is néz ki ez a valóságban!

A munkaterület a Baross kocsiszíntől nézve<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.