M3-metrófelújítás: tovább nőnek a buszsávok

iho/közút   ·   2021.07.21. 18:15
pdb-702

Forgalomkorlátozások várhatók, nehezebb lesz autózni.

A BKV közleményben tudatja,

„az M3 metróvonal infrastruktúra rekonstrukciós munkálatai miatt 2021. július 24-étől augusztus 22-éig a Göncz Árpád városközpont–Kőbánya-Kispest állomások között metrópótló autóbuszok szállítják az utasokat. A négy hétig tartó lezárás idején a kizárólag folyamatos vágányzár mellett végezhető munkafolyamatok kivitelezése történik. A Váci úton, Róbert Károly körúton, Üllői úton és Vak Bottyán utcában forgalmi rend változások lépnek életbe a pótlás idejére.”

Korlátozások a Váci úton és Róbert Károly körúton:

  • A Váci úton a városból kifelé vezető irányban a jelenlegi buszsávot meghosszabbítják egészen a Déryné közig.
  • A Váci úton a belváros felé vezető oldalon, a szélső forgalmi sáv már a Zsilip utcától buszsáv lesz.
  • A Róbert Károly körúton a Teve utcai csomópontnál az Árpád híd felől érkezőknek sem balra a Teve utcába, sem visszafordulni az Árpád híd irányába nem lehet, egyéb forgalmi irányoknál pedig sávelhúzásokra kell számítani.
  • A Róbert Károly körúton, az Árpád híd irányában a Váci úti kereszteződésnél, csak a belső kanyarodó-visszafordító sávból lesz elérhető a belváros és a Kacsóh Pongrác út.

Változások az Üllői úton és a Vak Bottyán utcában:

  • Az Üllői úton, a Borbás Vince sétány és Kőér utca között mindkét irányban buszsáv lesz a szélső forgalmi sávokból.
  • A Vak Bottyán utcában kizárólag buszok közlekedhetnek a reptérre vezető út és Lehel utca közötti szakaszon, viszont a lakóházas övezetben a célforgalom engedélyezve van.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.