Nyolc többáramnemű Vectron a Hupacnak

iho/vasút   ·   2017.06.23. 18:55
hupac_vectron0

A szállítások 2018 nyár elején kezdődnek meg. A mozdonyok maximális teljesítménye 6,4 megawatt, végsebessége 160 kilométer/óra, és a nemzeti vonatbefolyásoló rendszer mellett az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszerrel (ETCS) is fel lesznek szerelve. A mozdonyokat Németországban, a Siemens München-Allach-i üzemében építik.

(fotó: Siemens)

Az új mozdonyokkal a Hupac és partnerei a közép-európai központokból – így a rotterdami logisztikai központból – a Hollandiát, Németországot, Ausztriát és Svájcot összekötő vasúti folyosón keresztül a földközi-tengeri térségbe is kiterjesztik vasúti szolgáltatásaikat. Az új Vectron mozdonyok segítségével a Hupackal együttműködő közlekedési partnerek az új Gotthard bázisalagúton keresztül összekapcsolhatják szolgáltatásaikkal az Alpok északi és déli részének európai gazdasági régióit.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.