Új vasúti terminál épülhet Piacenzában
Az olasz közlekedési minisztérium elfogadta a Milánó és Bologna közé tervezett létesítmény tervét.
Az olasz közlekedési minisztérium elfogadta a Milánó és Bologna közé tervezett létesítmény tervét.
A logisztikai vállalat szállítási volumene általánosságban 11,7 százalékkal, 975 ezer közúti szállítmányról 845 ezerre esett vissza. Pénzügyileg ez mínusz 6,2 millió eurós konszolidált eredményt jelent.
A vasúti árufuvarozási szolgáltatást még április közepén függesztette fel a logisztikai vállalat.
A svájci intermodális logisztikai vállalat 2022-es éve a forgalom és a bevétel visszaeséséről szólt.
A tehervonatok hetente irányonként kétszer fognak közlekedni, az első szerelvény május másodikán rajtol.
A megnövekedett piaci igények miatt február 6-ától az eddigi heti három helyett már négyszer közlekednek mindkét irányba a logisztikai vállalat tehervonatai.
A szolgáltatás keretében Milánó és Szucsou között utazhatnak az áruszállító konténerek.
A svájci logisztikai vállalat az északkelet-olaszországi Pordenone és a Lengyelország déli részén fekvő Gliwice között szállít október közepétől.
A rekonstrukció legfrissebb hulláma a DB Cargo szerint huszonöt–harminc százalékkal csökkenti a vasúthálózat áteresztőképességét, emiatt a tehervonatoknak várakozniuk kell. Ráadásul a munkálatok hónapokig eltartanak.
A bolgár Gopet Trans és a Hupac együttműködésével indított szállítmányokat akár az Egyesült Királyságba is tovább lehet küldeni.
Az észak-olaszországi Interporto termináltól a hollandiai Zeebrugge kikötőjében található Cobelfret terminál, valamint a rostocki kikötő is elérhetővé vált.
A svájci központú logisztikai magántársaság tizennégy és fél százalékkal nagyobb forgalmat kezelt az idei év első felében, mint 2020 első hat hónapjában.
A Hupac és a Rail Cargo Group is az eurázsiai áruszállítás fontos kapujaként tekint az Európa és Ázsia határán található országra.
Heti eggyel nőtt a Rotterdam és Bécs között közlekedő tehervonatok száma.
A svájci intermodális közlekedési vállalat is bevásárolt: a többáramnemű mozdonyokat a Rajna-Alpok folyosón (DACHINL) alkalmazzák.