Ötödével estek az első negyedévben a BMW eladásai
Az első negyedévben a BMW AG 477 ezer autót értékesített a BMW, Rolls-Royce és Mini márkákból,
- Kínában az eladások 31 százalékkal,
- Európában 18 százalékkal,
- az Egyesült Államokban 17 százalékkal
csökkentek.
Az eladások Kínában februárban estek vissza jelentős mértékben a járvány miatt bevezetett korlátozások hatására, Európában és az Egyesült Államokban pedig márciusban kezdte éreztetni hatását a kereslet csökkenése. Európában a járvány miatt jelenleg a márkakereskedők nyolcvan százaléka, az Egyesült Államokban pedig hetven százaléka tart zárva.
A BMW európai és észak-amerikai üzemeiben jelenleg szünetel a termelés, mivel „a konszern rugalmasan alkalmazkodik a kereslet alakulásához” – közölte Pieter Nota pénzügyi és értékesítési igazgató. „Kínában a megrendelések számottevő növekedésével már mutatkoznak a fellendülés első jelei”.
Nota hangsúlyozta, hogy az alkalmazottak egészségének a védelme mellett a konszern a likviditás fenntartására és a hosszú távon sikeres működésre helyezi a hangsúlyt.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!