Pótlóbuszok a Jászai Mari tér és a Kossuth tér között

iho   ·   2013.04.05. 13:40

2013. április 8-ától, hétfőtől várhatóan augusztus végéig a Kossuth Lajos tér és a Jászai Mari tér között pótlóbuszok járnak majd a 2-es villamosok helyett a Kossuth Lajos tér átépítése, fejlesztése miatt. Az ideiglenes végállomás kialakítása miatt már 2013. április 7-én, vasárnap is korlátozásokra kell számítani a villamosközlekedésben – adja hírül a BKK közleménye.

A 2-es villamosok részére – vágányzár idejére – ideiglenes végállomást alakítanak ki a Széchenyi István rakparton, a Pesti alsó rakpartra vezető lehajtó közelében, mely rövid sétával elérhető a Kossuth Lajos téri metróállomástól.

2013. április 8-ától, hétfőtől várhatóan augusztus végéig a 2-es villamosok a Közvágóhíd H végállomás és a Kossuth Lajos tér M (Széchenyi rakpart) ideiglenes végállomás között közlekednek. A kimaradó, Kossuth Lajos tér M (Széchenyi rakpart) és Jászai Mari tér közötti szakaszon 2V jelzéssel villamospótló autóbuszok járnak.

Az ideiglenes végállomás kiépítése idején, 2013. április 7-én, vasárnap üzemkezdettől reggel 6 óráig, illetve 22 órától üzemzárásig kell forgalomkorlátozásra számítani. Ebben az időszakban a 2-es villamos helyett a 2V jelzéssel villamospótló autóbuszok közlekednek a vonal teljes hosszán.

A 2V jelzésű villamospótló autóbuszok a Jászai Mari tér felé – a Csarnok téren zajló építési munkák miatt – nem érintik a Zsil utcai megállót, az utasok számára azt javasolja a BKK, hogy a 15-ös és 115-ös autóbuszok Lónyai utca megállóhelyét válasszák.

A pótlóbuszok megállóinak listája megtalálható a Budapest Közlekedési Központ weboldalán.

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.