Régi ismerős

iho/vasút   ·   2011.07.11. 07:52
title

A 19-es és 41-es villamosok a Clark Ádám téren fogtak vissza, a pótlóbusz pedig a Szarvas tér–Batthyány tér viszonylatot járta.  A pótlás 9-10-én (szombat-vasárnap), a reggeli üzemkezdettől 18:00-ig tartott. A filmforgatás ideje alatt az egyébként él irányú közlekedésre szolgáló Fő utcát ideiglenesen egyirányúsították a Halász utca és Batthyány tér között. Itt a pótlók végállomása és a 86-os Óbuda irányú megállója a 39-es treffjére költözött. A buszok innen kikanyarodva érték el a felső rakpartot, majd pedig a 19-41V-k a Csalogány utcába, később pedig vissza a Fő utcára kanyarodtak és a Csarnok előtt vették fel utasaikat, tehát a déli irányba utazóknak nem kellett választaniuk, hiszen mindkét járat (86, 19-41V) ugyanabban a megállóban állt meg. A leszálló és felszállóhelyek között nem szállítottak utast. A pótlók a Szarvas téren fordultak vissza.
A filmesek a hiteles rakparti képhez villamost is igénybe vettek, amely a 1452-es pályaszámú Ganz volt, de 47-esnek táblázták. Huber Márton felvételei következnek.

Ideiglenes végállomás a villamosnak<br>(fotó: Huber Márton)

A Batthyány tér irányú megálló pedig ideiglenes felszállóhelyként szolgált

A változásra figyelemfelhívó plakát is készült, a bajszos BKV-bácsikával


Fő utca a Hagyományok Házával, a kapucinus templommal és kétirányú forgalommal

Filmsztár a Batthyány téren

Batthyány tér északi oldala a Fő utca becsatlakozásával. Most személyautóval is be lehetett hajtani a BKV végállomás területére a terelés miatt

Csalogány utca–Fő utca kereszteződés az Ikarus 260-assal képviselt villamospótlóval

Clark villamospótlóval

Szarvas téri vonatozás egy 86-os társaságában

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.