Szegedi fényvillamosok: háromszáz méternyi led

Garai Szakács László   ·   2016.12.11. 13:45
szegedi_fenyvillamos0

A hétköznapi rajongókat ez érdekli:

  • a 105-ös Pesa szerda kivételével a 2-es vonalon ingázik, aznap viszont a 3-ason közlekedik
  • a 203-as Tatra szerdán az 1-es vonalon forgolódik, a hét többi munkanapján hajnalban és koradélután a 3-ason, este a 4-es vonalon jár, hétvégenként pedig csak a 4-esen közlekedik.

A részletes indulási időket itt találják (pdf).

A Pfaff-épület is szép... A képre kattintva galéria nyílik (a szerző felvételei)

A szakbarbároknak pedig íme az adventi villamosokba beépített technika:

Pesa

  • 170 méter, 2,4W/m (200mA/m) teljesítményű, 210 lumen/m (színhőmérséklet: 6000K, hideg fehér) fénykibocsátású ledszalag van beépítve,
  • harminc 3528 SMD led van méterenként a szalagban, a villamoson összesen 5100 led működik,
  • három 250W-os 24/12V dc/dc átalakító, tápegység lett beépítve a ledszalagok táplálására,
  • körülbelül 300 méter villamosvezetéket építettek be.

KT4

  • 130 méter, 2,4W/m (200mA/m) teljesítményű, 210 lumen/m (színhőmérséklet: 6000K, hideg fehér) fénykibocsátású ledszalag van beépítve,
  • harminc 3528 SMD led van méterenként a szalagban, a villamoson összesen 3900 led működik,
  • két 250W 24/12V dc/dc átalakító, tápegység lett beépítve a led szalagok táplálására,
  • körülbelül 200 méter villamosvezetéket építettek be.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Magyar tulajdonba került a Dunakeszi Járműjavító Kft.

iho/vasút   ·   2022.06.29. 15:00

A Magyar Vagon Befektetési Vagyonkezelő Zrt. megszerezte a TMH International AG tulajdonrészét a Dunakeszi Járműjavító Kft.-t birtokló TMH Hungary Invest Zrt.-ben, ezzel a nemzetgazdaság szempontjából stratégiai jelentőségű vállalat teljes egészében magyar tulajdonba került.