Itt a tender: megújulhat a 140-es Kiskunfélegyháza–Szeged-Rendező szakasza
Ötvenkilenc kilométernyi vasútvonal épülhet át százhatvanas tempóra, egyes szakaszokon két vágánnyal. Már ha lesz rá forrás.
Ötvenkilenc kilométernyi vasútvonal épülhet át százhatvanas tempóra, egyes szakaszokon két vágánnyal. Már ha lesz rá forrás.
Az M43-as autópálya és az ELI-ALPS lézeres kutatóközpont közötti út a tervek szerint 2026 nyarára bővül ki ötmilliárd forintból.
Csaknem tizenkilenc kilométer hosszan felszámolták a sebességkorlátozásokat, így újra nyolcvannal mehetnek a szerelvények.
A Nemzetközi Kamionos Country Találkozón immár harmincötödjére gyűlnek össze a legszebb és legerősebb nyergesek.
A két muzeális járműért egy DAF vontatót adnak cserébe.
Pályafelújítás zajlik a belvárosi villamoshálózaton, ezért a tramtrainek csak az Anna-kútig járnak.
Csütörtökön még Dorozsmáig járnak a vonatok Pestről, a vonatpótló busz Rókusig jár azért, mert onnan a vasútvillamos úgyis bevisz mindenkit a belvárosba. Ha már az átjáróban dolgoznak, akkor megnéztük magát a deltát, a túloldalát is.
Titkos bunker Veszprémben, tramtrain-műhely Szegeden, vasúttörténeti gyűjtemény Pécsett, nosztalgiabuszok Hatvanban, és egyéb érdekességek több más helyen.
A június 21-étől augusztus közepéig tartó munkálatokat követően tizennégy kilométeren ismét nyolcvannal mehetnek majd a szerelvények, addig pótlóbuszok közlekednek Szeged és Orosháza viszonylatában.
Lázár János közlekedési információs tájékoztatóján ez is elhangzott.
„A szegedi ipari terület bővítésével összefüggő beruházások és infrastruktúra-fejlesztések megvalósításához kapcsolódó további döntéseket” foglalta kormányhatározatba a kormány, ami aztán megjelent a Magyar Közlönyben.
Az Alföld a vasút szebbik feléért rajongó népének négy esztendő elteltével ismét megmutatta magát a nosztalgiaflotta fiatalabbik 424-ese. Nyomkövetés Budapesttől Szegeden át Békéscsabáig, majd szóban vissza a 120-as vonalon.
Szeged vasúthálózatának több szakaszán komplex pályaépítést és karbantartást, köztük új biztosítóberendezés kiépítését és az üzembe helyezésének előkészítését, deltavágány feletti felsővezeték építését, továbbá a januári siklás helyszínén a vágányok, váltók végleges helyreállítását is elvégzi a MÁV.
Az autóipar komoly átalakulás előtt áll, amelyet az elektromobilitás térnyerése, az Európai Unió szigorú szabályozása és a munkaerőhiány is alakít.
A 8-as és a 12-es mindkét orrán az eddigi szürke rész besárgult – higgyünk abban, tényleg kevesebb lesz így a baleset, legyen sikeres a tesztüzem!