Üveghangon az 1-esen
A reggel 7:10-kor Szombathelyről a fővárosba induló 917-es Alpokalja Intercity első körben csak a kijárati jelzőig jutott el, ott a vonatot eredetileg továbbító 470 005-ös mozdony fekve maradt. A vezér segélygépet kért – és kapott is a 282-es klasszik Szili személyében. Az intercity végül félórás késéssel indult el, ehhez Győr és a főváros között további 30 percet tett hozzá, hogy végül 59 perc plusszal álljon meg a Keletiben.
Ma már nagyon ritka, hogy az 1-es vonalon a távolsági forgalomban Traxxok, Taurusok vagy Vectronok helyett más mozdonyok is feltűnjenek, mivel az arra alkalmas szakaszokon ezeknek a járatoknak a maximális sebessége 140–160 kilométer óránként. Egy Szili értelemszerűen ezt nem képes tartani. Hogy a szerda még különlegesebb legyen, dél körül újabb Szilit vetettek be. Ezúttal Sopronban adta fel a harcot még indulás előtt a Páneurópai Piknikre emlékező 505-ös Taurus, helyette a 430 323-as mozdony kapta a 945-ös intercity továbbításának a feladatát. Hogy-hogy nem, ez a vonat végül csupán hét perc késéssel érkezett meg a Keletibe!
* * *
Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!