Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro
A közlemény szerint a projektben a tervek szerint kifejlesztenek egy olyan megnövelt önjáró képességű trolibuszt, ami jó alternatívája lehet a belvárosi autóbusz forgalomnak, mert részben kötetlen pályán mozogva gyorsan alkalmazkodik a változó városszerkezethez, csúcsforgalmi helyzetekhez.
Kovács László projektvezető az MTI-nek elmondta: eddig két busz prototípusát fejlesztették már ki, a 8 méteres kategóriában egy elektromos buszt és egy range extender meghajtású buszt. Jelenleg is dolgoznak a 9,5 méteres trolibusz, a CNG-busz, és egy elektromos változat kifejlesztésén. Az evopro systems engineering Kft. által vezetett K+F-projekt neves hazai vállalati és intézményi összefogással valósul meg és rendszerszintű megközelítést alkalmaz: azaz a járművet, az infrastruktúrát, és az üzemeltetést egységként kezeli.
Legutóbb Egerben „turnézott” hibridbuszával az evoporo.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!