evopro
Brüsszellel vagy Brüsszel nélkül, 4. rész: gumikerekeken
Eljátszottunk a gondolattal, milyen közlekedési beruházások valósultak volna meg – vagy épp nem –, ha már korábban álljt parancsolunk az Uniónak. A gumikerekes szekció.
Az Evopro a kompozitfejlesztésért
Modulókat vehetnek spanyol közlekedési vállalatok
A magyar evopro csoport által fejlesztett elektromos autóbuszt teszteli két spanyol közlekedési vállalat is azt vizsgálva, hogy a környezetbarát jármű miként használható a madridi belvárosi és elővárosi közlekedésben.
Elektromos buszok Kolozsvárra – az Evopro is esélyes?
Magyar gyártmányú gyorstöltőt adtak át
Nemzeti cselekvési program a magyar buszgyártásért
A Nemzetgazdasági Minisztérium a társminisztériumok bevonásával hamarosan kidolgozza a nemzeti autóbuszgyártás megerősítését szolgáló lépéseket.
Evopro Modulo: előnyben az e-buszok
Nem drágább az Evopro busza, mint a Solaris
Innovációs Nagydíjat kapott az Evopro
Akarták, sikerült is: Párizsban járt a Modulo
Egy menetben 13 óra 53 perc lenne 1492 kilométer – a Google-térkép szerint, közúton. Nyilván ezt képtelenség megcsinálni, ahogy elvileg azt is, hogy árammal menjünk ennyit. A Modulo megtette, villanybusza simán eljutott a francia fővárosig.