Végre meglett a 302-es!

Vörös Attila   ·   2016.04.17. 18:45
80__P4150958

A 270-es Szergej teljes, remotorizációval egybekötött felújítását 1999-ben kezdték el a Szolnoki Járműjavítóban. A remot programban az első, Caterpillar motorral szerelt gép az M62 302-es pályaszámot kapta (MTU motort kapott a 301-es, a 303-as és a 304-es). A többi remottól már ránézésre is eltér a prototípus, figyeljék csak meg, csak az egyik vezetőállás fölött van légkondícionáló-berendezés. A mozdony a kétezres évek vége felé sokszor és sokat állt Szombathelyen, mostanában szerencsére látjuk dolgozni is.

Pápán robog át a 302-es egy Győrbe tartó tehervonattal (Vörös Attila felvétele)

Főleg, hogy Nyugat-Magyarországról elkezdték szétosztogatni a fölös remot Szergejeket, a cél világos: a klasszik gépek minél kevesebbet menjenek országszerte. Eddig három Szergejt állomásítottak át Fehérvárra, Miskolcra és Debrecenbe – az itt szolgáló sima Szergejek közül pedig több hibátlan mozdonyt letétbe helyeztek. Majd répaszezonban, tereléseknél, pályafelújításoknál jól jöhet még a szolgálatuk.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Vasút Logisztika Szállítmányozás Nagyvasút

Tovább csökkent az áruszállítás teljesítménye az EU-s gazdasági nehézségek miatt: a kombinált fuvarozás növelte részesedését a szállításban idehaza, uniós szinten visszaesett

MLSZKSZ/iho   ·   2024.03.18. 17:05

A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének összesítése szerint kevésbé érintette a válság az intermodális forgalmat, így a több szállítási módot kombináló fuvarozás növelte részesedését az összforgalomban.