Ez bizony tizenkét hajtott tengely

Vörös Attila   ·   2015.06.26. 18:45
44b_IMG_5889__150625

Ezen a nyáron is terelnek tehervonatokat a Szabadbattyán–Börgönd–Pusztaszabolcs vonalon. Az ok elsősorban Székesfehérvár állomás átépítése, de most a Kaposvár–Dombóvár vágányzár miatt is több tehervonat kénytelen erre jönni. A tehervonatok átemeléséhez minden nap két Szergejt vezényelnek, ezek a szerelvények méretétől függően néha párban, néha csak egyenként visznek át egy-egy tehervonatot a dízeles 44-es vonalon.

Csütörtök délelőtt egy Gyékényesen belépett tartályvonatnak feszült neki a 310-es és a 330-as remot, mögöttük pedig még a 138-as Gigant is a vonattal tartott.

Jó kis trió! Mindkét Szergej húzta neki, kellett is az emelkedők miatt...<br>(fotó: Vörös Attila)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Blog Kocsiállás

Adigeföld, az egyik utolsó Ikarus-fellegvár

Gács Péter–Schmidt L. Valentin   ·   2025.01.19. 18:00

Az utóbbi években nemcsak hazai közszolgáltatók flottájában, de az egykori keleti blokk területén is szinte kivétel nélkül nyugdíjazták a magyar márka méltán legendás 200-as sorozatát. Délnyugat-Oroszországban van azonban egy közlekedési vállalat, ami kivételt jelent.