Százhatvannal a százhúszason
Az Orient és a Duna–Rajna korridor részeként a 120-as vasútvonalra komoly szerep hárul az európai vasúti forgalomban. A Budapest–Lőkösháza fejlesztés részeként határidőre átadták a Gyoma–Békéscsaba szakaszt, ennek köszönhetően a menetidő hat–tíz perccel csökken. Jelenleg Békéscsaba állomásának teljes körű átépítése folyik a vonalon.
A 32,2 kilométeres szakasz korszerűsítése 836 munkanap alatt, több mint ezer fő munkájával valósult meg. Magasperon épült Csárdaszálláson, Mezőberényben és Muronyban, előbbi kettő felújított, utóbbi teljesen új felvételi épületet kapott. Összesen száz P+R és hetvenhat B+R parkolót építettek ki. A fejlesztés a NIF Zrt. beruházásában, nyolcvanöt százalékos uniós támogatásból valósult meg.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!