Új Credo a láthatáron
A Credo megújult honlapja szerint az új típus a már ismert EN 12 utódjaként debütál. Az Econell teljesen új hát- és homlokfalat kapott. A továbbra is „kiskerekekkel” (19,5 coll) gyártott autóbusz hossza az elődtípushoz képest húsz centiméterrel megnövekedett.
Az utastérben minimalizálták a dobogók számát, így akár 49 ülőhellyel is rendelhető az új busz. A Citadell családból ismert kapaszkodórendszer, egy új légcsatorna és poggyásztartó kifejlesztése jelenti a belső térben a változtatásokat.
Az elődszériában a sofőrök nem kedvelték a vezetőteret szűkössége miatt. Ezen a fronton is változásokat hoz az Econell. Ugyanis a megnövelt mellső túlnyúlásnak köszönhetően nagyobb hely áll rendelkezésre. Új műszerfalat és a korábbi modellekhez viszonyítva több tárolóhelyet, így menetlevél- és palacktartót is kap a busz vezetője.
Az új Credo az első olyan hazai konstrukció, amelyben a mellső fényszórók kivételével kizárólag LED-diódás lámpatestek és visszajelzők találhatók.