Üljön be velünk egy Eurostarba!
A Csalagúton át naponta huszonhét pár vonatot közlekedtető társaság döntése a teljes ráncfelvarrásról és új szerelvények beállításáról részben annak köszönhető, hogy az elmúlt tíz év nem múlt el nyomtalanul a közlekedő szerelvények belsején – sok törzsutas, azaz főleg ingázó üzletemberek rendszeresen panaszkodtak a lelakott belsőre. Másrészt, a társaság egyre nehezebben tartja meg piaci pozícióit a fapados légitársaságokkal szemben.
Egy-egy Eurostar 400 méter hosszú, 18 utaskocsiból áll. A 750 ülésből – két Boeing 747-es kapacitása – 544 turista és 206 pedig első osztályú (úgynevezett business premier és standard premier). A flottaújítás 700 millió angol fontba (275 milliárd forint) kerül, amely magában foglalja a jelenlegi kocsik 2015-ös teljes felújítását, valamint tíz teljes új szerelvényre vonatkozó rendelést, amelyet a Siemens szállít le szintén 2015 végéig. Az új kocsik húsz százalékkal több, azaz 900 utast képesek majd szállítani.
Az új és a felújított szerelvények formavilágát az az olasz Pininfarina tervezőház alakította ki, amely többek között a Ferrari jellegzetes megjelenéséért felel. Az utaskényelmi szempontokon szem előtt tartásával készült dizájnt nézze meg ezen a virtuális sétán!
Az új vonatok üzembe állításával egy időben a fogadó terminálok is megújulnak, elsőként a londoni St. Pancras pályaudvari fogadóegységen a sor.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!