A híd másik fele

Kemsei Zoltán   ·   2015.03.18. 16:15
00kicsi

Bő másfél hónapig tartott az előkészítés, felmarták az útburkolatot, eltávolították a korlátokat. A dilatációs elemeket egyenként, aprólékosan körbevésték, utána emelték ki. Csupán március közepén állhattak neki a tényleges bontásnak, amelyet a Gyömrői út felőli felhajtónál kezdtek el.

Két sávon araszol a forgalom, a felüljáró nyugati pályáján dolgoznak<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

A felhajtók bontása után jön a komolyabb korlátozással járó munka: mivel a felüljáró a vasút és a 3-as metró végállomási kihúzói fölött is átível, a régi hídelemek kiemeléséhez (és az újak beépítéséhez) vágányzárakat, feszültségmentesítéseket kell elrendelni, ezek előreláthatólag március végétől kezdődnek. A hídépítés végső határidejének október végét tűzték ki.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az Erdélybe induló Történelmi Székely Gyors zarándokvonatra és az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek