A mienk a leghosszabb!

Kemsei Zoltán   ·   2015.11.06. 13:45
00kicsi

A főpolgármester-helyettes emellett kitért a budapesti tömegközlekedés többi ágának fejlesztésére is, elmondása szerint 2018–19 fordulójára (azaz jó három év múlva) már csak alacsonypadlós buszok közlekednek majd a fővárosban. A fő attrakció azonban – buszfejlesztés ide vagy oda – a Combinónál két méterrel hosszabb új CAF villamos bemutatása volt.

Átadóra készülve. Balról: Bolla Tibor BKV-vezérigazgató, Dabóczi Kálmán BKK-vezérigazgató és a zen buddhista televízió férfi bemondónője, akarjuk mondani, a beszédére meditációval készülő Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes. A képre kattintva fotógaléria nyílik (a szerző felvételei)

Az új szerelvénnyel a szemfülesebbek már találkozhattak valamelyik próbafutása során, de megvigasztalhatjuk olvasóinkat: nappal is feltűnnek az 1-es villamos vonalán. A kötelező tesztek, továbbá a járművezetők oktatása – amelyet most már egy új szimulátor is segít Száva kocsiszínben – után 2016 tavaszára várható az első, utasokat is szállító (háromszáznegyvenötöt is akár!) hosszú CAF közlekedése az 1-es villamoson. A főváros és a BKK vezetése a sajtótájékoztatón tett ígéretet: a jelenleg már meglevő, illetve megrendelt negyvenhét CAF-on felül a források megléte esetén az opcionális, további hetvenhét villamost is megrendelhetik majd.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.