Ami már biztosan nem fog metrót pótolni

Kemsei Zoltán   ·   2016.03.04. 13:45
00kicsi

A pikantériája az ügynek az, hogy elterjedt: a forgalomból ideiglenesen kivont buszokat újra üzembe helyezik, amint a 3-as metró felújítása elkezdődik, a hatkocsis szerelvények pótlásához mindenre szükség van, ami csak gurulni képes (igaz, a két Ikarus 405-ösnek kevés esélye van metrópótlásra). Azt még mindig nem tudjuk ugyan, hogy ki is nyerte a tendert, és mikor is szállítják le az új járműveket, mindenesetre tíz kiszolgált veteránt piacra dob a BKV.

Heten a tízből: az egyetlen Ikarus 280-as az 5-ös buszon a Thököly úton, 2014. január 10-én. A képre kattintva galéria nyílik (a szerző felvételei)

Lássuk a listát:
– BPI-191, Ikarus 280, Dél-Pest;
– BPI-361, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-417, Ikarus 405, Kelenföld;
– BPI-506, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-510, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPI-516, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-727, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-766, Ikarus 415, Kelenföld;
– BPO-798, Ikarus 405, kelenföld;
– BPO-314, Ikarus 260, Óbuda.

A buszok műszaki állapotáról, forgalmi vizsgájuk érvényességéről, áráról a BKV honlapján tájékozódhatunk.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.