Bontják a szegedi Tisza pályaudvart
Budapest felől érkezve a fűtőház mögött egy enyhén lejtő vágány távolodik el a Tisza irányába, ez vezet a hatvágányos Tisza pályaudvarra. A szolgálati hely a szegedi kisvasút idején (1927–1975) élte fénykorát, itt volt a 760 milliméter nyomtávú vasút központja, fűtőháza. Az állomásra egykoron villamos is vezetett, a 6-os járat a Dugonics térről, később a mai Mars térről.
A villamos 1966-ban szűnt meg. A kisvasút 1975-ös bezárása után személyforgalom nem maradt az állomáson, a nagyvasút tehervonatokat rakodott itt, illetve mérlegelésre érkeztek ide vonatok. Az állomáson egy konténerrakodó is működött 2009-ig. A bontási határozatot a MÁV Zrt. kérvényezte, ez kiterjed a biztosítóberendezésre és a vasúti pályára. Az itt található Trapper-rendszerű vágányhídmérleget áthelyezik Szeged-rendezőre.