Huszonhétmilliárd euró
Ennyit fektettek be a vasúti infrastruktúra fejlesztésébe a lengyelek az elmúlt húsz évben. Van is látszata.
Ennyit fektettek be a vasúti infrastruktúra fejlesztésébe a lengyelek az elmúlt húsz évben. Van is látszata.
A hétkilométeres, föld alatti pályaszakasz és a Belfiore vasútállomás 2,7 milliárd euróból valósulhat meg, várhatóan 2028-ra.
Az olasz infrastruktúra-kezelő RFI az Impresa Pizzarotti & C és a Saipem vállalatok konzorciumát bízta meg a több mint egymilliárd eurós beruházással.
A munkálatok Pécelen, Isaszegen, Gödöllőn és Aszódon is ütemterv szerint haladnak.
Közel százmillió forintból újult meg a fővárosi Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomása.
A műemléki védelem alatt álló, neobarokk felvételi épületet a restauráció területén elismert Épkar újította fel.
Az utasok által érzékelhetően és látványosan újulnak meg a legforgalmasabb állomások az „50 megújuló állomás” programnak köszönhetően.
Várhatóan idén év végig elkészülnek Kőbánya-Kispesten, Kőbánya alsón és Zuglón is az utasforgalmi terek komfortnövelését szolgáló nagyobb munkálatokkal.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 30-ától október 6-áig.
Jó ütemben halad Zugló és Kőbánya alsó felújítása, nyár végén pedig megkezdődhet Kőbánya-Kispest megszépítése is.
A külföldi hivatalos elnevezés mellett magyarul is szerepelnek majd az utastájékoztató kijelzőkön és táblákon a szomszédos országok állomásai, ha a település magyar néven is ismert.
Zuglót és Kőbánya-Kispestet is kezelésbe veszik.
A gondnokok feladata a vasútállomások rendben tartása.
A munkálatok ideje alatt a Szováti úti vasúti átjárót lezárják, a város déli oldalát a 4-es főút felől lehet majd megközelíteni.