Budai fonódó: az utolsó szál

iho   ·   2016.03.12. 16:15
00kicsi

Március 12–13-ára hirdettek meg ideiglenes vágányzárat a Bem rakpartra: a 19-es villamosok északról csak a a Batthyány térig közlekedtek, a Lánchíd környéke a próbafutásoké volt.

Többek közt TW6000-es is közlekedett a szombati próbameneteken. A képre kattintva galéria nyílik (Fodor Illés felvételei)

Kiemelték az ideiglenes végállomás kúszóváltóját (utána ez némi javítást is igényelt a burkolaton), aztán felvonultak a villamosok – és nem történt semmi. Délelőttre megérkeztek a zavarelhárítók, a Schörling is kijött, és nekiálltak a gyors hibaelhárításnak, közben a villamosok már felsorakoztak a Lánchídtól északra. Egymás után egy Tatra T5C5K páros, egy hóseprő, egy ipari csuklós, egy hannoveri és egy CAF – és személyzetük, na meg jó néhány fotós – várakoztak türelmesen, hogy elindulhassanak a próbamenetek. Végül délelőtt tizenegykor, szép sorjában, egymás után megindultak a próbakocsik is. A járművek mindkét irányban, hosszasan, többszöri menettel próbálták ki a biztosítóberendezést, erre eddig a kúszóváltó megléte, és ezzel a helytelen vágányon visszaút miatt nem volt lehetőség.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.