Hétfőtől az idei harmadik módosítással több vasútvonalon is módosul a menetrend
Debrecen elővárosában több vonalon is változások lépnek életbe, szeptember végétől bővül Szeged és a főváros közötti kapcsolat. És ez még nem minden!
Debrecen elővárosában több vonalon is változások lépnek életbe, szeptember végétől bővül Szeged és a főváros közötti kapcsolat. És ez még nem minden!
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.
Megrongálódott egy perontető a 30a vonalon a hétfő délelőtti szélviharban, ezért Martonvásár és Kápolnásnyék között csak egy vágányon közlekednek a vonatok.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
Hétfőtől a reggeli órákban három gyorsított személyvonat Érd állomásról a 30a vonalra kanyarodik, és ott megy tovább a Délibe.
Az MMV tehervonata a vörös kijárati jelző mellett haladt el, a szemből érkező Tópart Intercitynek viszont visszaesett a szabad bejárata, 400 méterre állt meg egymástól a két vonat.
A 40a vonal felújításánál ennek kellett volna lennie az első lépésnek, végül az utolsó lett. De már csak négyet kell aludni...
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Jelen cikkünkben a dunántúli vonalakat vesszük górcső alá.
A nemrég beépített kitérők segítségével jelentősen rövidebb szakaszon kellett csak egyvágányozni, így a késések is egész barátságosan alakultak.
Az egész 40a-projekt első elemének kellett volna lennie ennek a megépítése, végül a legutolsó lett...
A munkálatok miatt július 11-étől augusztus 18-áig vágányzári menetrend lép életbe a győri, a székesfehérvári és a pécsi vonalakon, számos vonat végállomása a Keleti és Kőbánya-Kispest helyett Kelenföld lesz.
Az amfíbia fotózása után beiktattam egy kis vasútfotózást is hazafelé.
A NIF Zrt. beruházásában zajlik az a fejlesztés, aminek célja a vasúti forgalom növekedéséhez szükséges teljesítménybővítés és az újonnan villamosított vasútvonalak kiszolgálása.
Felsővezetéki zárlat van valahol Kelenföld és Gárdony között, keresik a szakemberek a hibát.