Publikus a 2020/2021-es vasúti menetrend
Több térségben és vonalon jelentős változások lépnek életbe december 13-ától. Egyes vonalakon megindul a szervezett buszos rá- és elhordás.
Több térségben és vonalon jelentős változások lépnek életbe december 13-ától. Egyes vonalakon megindul a szervezett buszos rá- és elhordás.
Órás egri ütem indul, de megszűnnek a közvetlen újhelyi sebesvonatok, mindössze egyetlen IC-pár lesz helyettük. A záhonyi sebeseket és a ceglédi személyvonatokat pedig Nyíregyházán kettévágják. További módosítások decemberben.
Megszűnhetnek a sátoraljaújhelyi sebesvonatok, ráadásul csak egyetlen pár intercityt kapna helyettük a zempléni határváros.
A 40a-ról a 80a-ra költözött át a teljes kizárásos vágányzár, elkészült az újhelyi villamosítás és a MÁV első emeletes motorvonatai is.
Új óriásreptér nyílt Pekingben, ünnepel a 29-es vonal, az új budapesti trolikra pedig még mindig várni kell. A hét legfontosabb hírei.
A jeles napra ráadásul a Rákóczi-emlékmozdonyt is elküldték a Rákócziak egykori területére.
Kedden reggel helyezték áram alá az elmúlt hónapok során villamosított Mezőzombor–Sátoraljaújhely szakaszt. A villamos üzem várhatóan július elején indulhat meg.
Vágányzár vágányzár hátán, ősszel két hétre leállt a Déli, forgalomban a GYSEV Flirt3-asai, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit.
A Sárospatak és a zempléni határváros közötti tíz kilométeres szakasz felújításán április óta dolgoztak a gépek.
Teljes kizárásos vágányzár mellett folytatódik a villamosítás és a pályafelújítás április 3-tól 20-ig Mezőzombor és Sátoraljaújhely között.
Zemplént az ág is húzza: ha az elmúlt hetek sorozatos problémái még sokáig folytatódnak, mire a drót kiépül Sátoraljaújhely felé, elfogy a vasút.
2019 nyarára százzal lehet majd haladni a teljes Mezőzombor–Sátoraljaújhely szakaszon. Megújulnak az állomások is.