Már a vasúti karbantartójárművek is kibocsátásmentesek lehetnek
A Railcare akkumulátoros hajtású járművének elektromos hajtásláncát az ABB és az Epiroc közösen fejlesztette ki.
A Railcare akkumulátoros hajtású járművének elektromos hajtásláncát az ABB és az Epiroc közösen fejlesztette ki.
Egy újabb, fontos lépést tett Norvégia a nulla kibocsátású gazdaság elérése felé.
Több mint 180 millió dollár értékű megbízást kapott a svájci vonatgyártó cégtől, a Stadlertől az ABB: 160 vonatszerelvényhez és mozdonyhoz szállítanak akkumulátorokat, vontatási berendezéseket Európában és Észak-Amerikában.
Az ASSURED konzorcium tagjaként az ABB elősegíti az elektromos buszok töltésének szélesebb körű szabványosítását, hiszen ez létfontosságú a piaci befektetések és a növekedés elősegítéséhez.
A rugalmas, automata áramszedővel az e-buszflották hatékonyabban üzemeltethetők.
Egy másodpercnél is rövidebb idő alatt csatlakoztatja az elektromos buszt a töltőpontra az ABB egyik legújabb fejlesztése.
Az OppCharge „szakaszos járműtöltési” infrastruktúrának köszönhetően nyolc teljesen elektromos meghajtású Volvo busz a napi üzemidőben megszakítás nélkül tud közlekedni Harrogate-ben.
A második napra futott fel igazán a berlini újdonságdömping: hibridmozdony és nagysebességű motorvonat a Stadlertől, új metró és akkumulátoros Talent 3 a Bombardier-től.
Az ABB a vasúti ágazat felső vezetőinek bevonásával készített globális felmérése azt mutatja, hogy az információtechnológia és az üzemeltetés-technológia rendszerek egyre nagyobb fokú integrálása kulcsfontosságú a hosszú távú tervezésben.
Különvonatként tartott Miskolcra, de nem tudott továbbmenni Hatvanból. Ön milyen segélygépet küldött volna érte?