Újabb pótolhatatlan ipartörténeti emlékétől búcsúzik a magyar hajózás
A dunai szárnyashajók után az 1937-ben épült Buda áruszállító motor-, majd iskolahajót sem sikerült vízen tartani…
A dunai szárnyashajók után az 1937-ben épült Buda áruszállító motor-, majd iskolahajót sem sikerült vízen tartani…
Július 26-ától a XII. kerületben, az 56-os és a 61-es, valamint az 59-es villamosok vonalán kezdődnek felújítási munkák, a Kútvölgyi úti átjáró, továbbá a Liptó utcai és a Lejtő utcai pályaív korszerűsödik.
A fővárosba érkező 142 modern, dízel Mercedes-autóbusz első példányaival július 31-étől lehet utazni a belvárost Újpalotával és a budai városrészekkel, például Budafokkal, Nagytéténnyel vagy Gazdagréttel összekötő 8E és 133E vonalakon.
A gyűrű bezárását eredetileg az M1-es és a 10-es főút közé tervezték, de elvetették. Távolabb az M1 és Esztergom között épül észak-déli irányú autóút, kérdés, hogy minek?
A 60-as villamos helyett pótlóbusszal, illetve a 21-es és a 21A busszal lehet utazni május 25-26-27-én késő este.
A 18-as, a 41-es és a 47-es villamosok rövidített útvonalon közlekednek november 17-én és 18-án.
A közúti forgalomban és a tömegközlekedésben is korlátozásokra kell számítani szeptember 30-án Budapesten.