Kész az első felújított tátrai villamos
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
A kétezres évek elején beszerzett 425-ös sorozatú Stadler villamos motorvonatok mindegyikét felújítják.
Csatasorba állt az új többcélú munkagép is, hókotróval az elején.
Egyelőre csak két szerelvény, és csak a Tátrai Villamos Vasúton szállít utasokat a hibrid üzemű fogasvillamos.
Az idei évben már biztos, hogy nem utazhatunk a fogasvillamosokkal Szlovákiában.
A napokban az első felkapaszkodás is megtörtént. A Stadler új fogasvillamosai már türelmetlenül várják az utasokat.
Futott egy próbakört a fogasvillamos a Tátrai Villamos Vasúton.
A tizenöt villamos motorvonatot a ruttkai járműjavítóban újítja fel a ZSSK.
A fogaskerekű vasút pályafelújítása is folyamatosan zajlik, bár voltak kezdeti problémák.
A Stadler öt új kétéltű szerelvényt gyárt a ZSSK vasúttársaságnak, júniusban már ezekkel kapaszkodhatunk fel a Csorba-tóhoz.
A Stadler műhelyében már épül a Magas-Tátrába szánt új fogaskerekű szerelvény.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló április 13-ától április 19-éig.
Felújítják a fogaskerekű vasúti pályát a Magas-Tátrában.
Masszív beruházás, javuló szolgáltatás, nyugatias árak, de keleti kényelem – ez ma a Magas-Tátra.
A következő három vasárnapon újra utazhatunk a retró tátrai villamossal, a legendás „elektricskával”.