Már a Kisföldalattin is lehet használni a digitális fizetést
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
A MÁV–Volán-csoport 15. Szabadjelzés konferenciáján a villamosenergia-piac változásait is górcső alá vették a szereplők, de szó volt a zöld energiáról és a vasút sajátáram-termelési képességének szükségességéről is.
A német vasúttársaság 55 millió eurót fektet be a nagysebességű vonatokat karbantartó és vizsgáló úgynevezett E-Check technológiába.
Az október elején megkezdett tesztek a VTG Rail UK lízingcég és a Knorr-Bremse Rail Systems együttműködésében zajlanak.
A Digital Node Stuttgart tesztprojekt keretében a német szövetségi tartomány huszonnyolc korszerű, regionális kivitelű villamos motorvonatot vásárol.
A Siemens Mobility kilencven kiváló minőségű, új vonatot szállít több mint kétmilliárd euró értékben. A szerződés opcionálisan további vonatok lehívását is magában foglalja.
A kezdeményezés részeként a Deutsche Bahn (DB), a Siemens Mobility, a Bosch és további partnerek a vonatok teljesen automatizált működését tesztelik Németországban.
Jegyvásárlás és érvényesítés ugyanazzal a mozdulattal.
Júliustól teljesen átalakul a magyarországi hulladékgazdálkodási rendszer. A MOL leányvállalata az SAP rendszerét választotta a komplex szervezési, irányítási és elszámolási feladatok informatikai támogatására.
A világ legnagyobb tengeri szállítmányozó vállalata az SAP Business Technology Platform segítségével gyorsítja fel stratégiai fejlődését, automatizálja üzleti folyamatait, növeli hatékonyságát, teszi egyszerűbbé a technológia használatát, és növeli a felhasználói élményt.
Az átfogó ESG stratégia célja, hogy a cég ökológiai lábnyomának csökkentése mellett felgyorsítsa a környezetbarát szállítási és logisztikai technológiákra való átállást.
A vállalat Svédországban a Trafikverket CFL tehervonatain teszi hosszútávú tartampróbára az új technológiát.
A munkaerőhiány világszerte szinte minden iparágban észrevehető. A DB Cargo hollandiai leányvállalatánál arra törekednek, hogy a digitalizáció által kevesebb emberrel is elvégezhető legyen a munka.
A Stadler a svájci Appenzeller Bahnennek épít meg egy fogasléces kocsit a Rheineck–Walzenhausen vonalra, a jármű várhatóan 2026-ban állhat forgalomba.
A logisztikai vállalat az A1-gyel együttműködve, az informatikai platform továbbfejlesztésével fokozatosan állít forgalomba intelligens tehervonatokat Európa-szerte.