Leszállította az Airbus az első A350-900-ast az Emirates-nek
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
Az Emirates 615 üléses Superjumbóval kiszolgált, Dubaj és Bahrein közötti ideiglenes járatának a blokkideje azért meghaladta az egy órát.
Ha évente hetvenhétmillió, akkor ez napi 215 ezer menü. A légitársaságnál 1400 szakács „főz” az utasokra, de csakis a javából.
Visszatekintés az elmúlt év néhány legfontosabb esetére, fejleményére.
Ezek a hubok a világszínvonalú létesítményektől a számtalan csatlakozási lehetőségig számos előnyt kínálnak.
Az Emirates június 1-jétől minden nap repül Budapest és Dubaj között, miután heti hétre növeli járatai számát a jelenlegi öt helyett.
Az El Al már kivonta a Jumbóit az utasforgalomból, az Emirates akart volna kapacitást növelni a Ben Gurion felé. Viszont váltani kell a cargo-forgalomban.
Az Emirates-főnök szerint a harmincas évekre újra kellenek majd a legnagyobb utasszállítók, a Lufthansa elnöke szerint viszont a társaság végleg búcsúzik az A380-asoktól, és fel kell készülni a magasabb jegyárakra.
Nincs idő nosztalgiára: Airbus-győzelem a KLM-nél és a Qantas-nál.
Különleges festésű gépek, a szigetországok különleges viszonya. Még két kétszintes óriás utasszállító kerül felhasználóhoz, az Emirates-hez.
Az első forgalomba állása után 14 évvel decemberben adják át az utolsó hármat. Visszahoz a forgalomba jónéhányat jónéhány társaság, a Qatar is, amelynek főnöke tavasszal még a teljes kivonásról beszélt.
Európa után az Egyesült Államok is oldja a beutazási korlátozásokat, a British visszahozza A380-asait, az Emirates sűrít Amerika felé.
Üzenet a világ legmagasabb épülete legtetejéről: az ejtőernyős hölgynek nyilván nem volt tériszonya. Egy korábbi szenzációs reklámfilm: a madáremberek és az A380 köteléke.
A teljes 777-es flotta aktív, a gazdaságos működés a társaság szerint 2022-re állhat helyre.
Váradi szerint 2035-re a leányvállalat száz géppel repül majd. Lehetséges tervek: egy diszkont átszállással akár Indiába, vagy még messzebb.