Valamikor újranyit ma a Keleti pályaudvar
Határidőre és költségkereten belül, de a tervezettnél több beavatkozást hajtott végre a MÁV-csoport. Majd hajnalban történt valami, amiről Hegyi Zsolt számolt be egy rövid videóban.
Határidőre és költségkereten belül, de a tervezettnél több beavatkozást hajtott végre a MÁV-csoport. Majd hajnalban történt valami, amiről Hegyi Zsolt számolt be egy rövid videóban.
A tizennégy vármegyében összesen több mint harminc helyszínt érintő program értéke csaknem 15 milliárd forint, amelyet saját forrásokból és a Magyar Falu Programból finanszíroz a MÁV-csoport. Az első állomások: Esztergom-Kertváros és Leányvár.
Hegyi Zsolt döntött arról, hogy így legyen.
A MÁV-csoport és az ORFK-OBB közös akcióterve alapján Siófokon, Szabadifürdőnél telepítettek először ilyen rendszert a szabályszegések visszaszorítása érdekében.
Távozott posztjáról Bói Lóránd közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkár. Pozícióját a jövőben Kerékgyártó János, közlekedési hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkár tölti be.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
Nő az olyan balesetek száma a vasúti átjárókban, amelyek oka az okoseszköz- és fülhallgató-használat miatti figyelmetlenség, ezért újabb elemmel bővül a MÁV vasútbiztonsági kampánya.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.
Üzemben az ETCS, sikeresek a tesztek, így a vonal Százhalombatta és Pusztaszabolcs közötti szakaszán március elsejétől felemelik az alkalmazható legnagyobb sebességet.
Ez is egy vállalás volt a Közlekedésinfón.
Közleményben erősítette meg az eredendő államvasút, hogy az újsütetű államvasút igazgatóságának elnökévé nevezték ki Mosóczi Lászlót, a MÁV-csoport vasúti személyszállító cégének korábbi vezérigazgatóját.
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Jövőre válik teljessé a jelenlegi MÁV-csoport integrációja. A leányvállalatok, elsősorban a MÁV-Start Zrt., a MÁV-HÉV Zrt. és a Volánbusz Zrt. egyesülésével létrejön a teljes cégcsoport tevékenységét irányító MÁV Zrt.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
A szokásosnál valamivel később férhetnek a legújabb Indóházhoz az olvasók, ám íme, mit kínál a decemberi kiadás!