Lefújja az ötödik generációs ICE-k beszerzését a DB
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
A Deutsche Bahn ugyanis – nem utolsósorban lakossági nyomásra – kihátrált a projekt mögül.
A kapacitásnövelés részeként Wittenberg és Rostock, valamint Stendal és Zürich között is jár majd ICE.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Hidrogénüzemű villamos, akkumulátoros motorvonat és tolatómozdony – a szeptember 24-ei eseményekből szemlézünk.
A német vasúttársaság 55 millió eurót fektet be a nagysebességű vonatokat karbantartó és vizsgáló úgynevezett E-Check technológiába.
A Talgótól ötvenhat ICE L vonatot, a Siemenstől pedig tizenhét ICE3neo szerelvényt szerez be a német vasúttársaság, összesen kétmilliárd euró értékben.
A Deutsche Bahn az első generációs InterCity Expresseket vontató hetvenhat mozdonyát korszerűsíti. Az ABB technológiája javítja az energiahatékonyságot, a megbízhatóságot és könnyebbé teszi a karbantartást.
A németek mégis kikerülik Csehországot, a Metropolt sem keltik életre.