Lezuhant az Air India egyik Dreamlinere
Az indiai légitársaság AI171-es számú, Ahmadábádból Londonba tartó járata a nyugat-indiai nagyváros repteréről történő felszállást követően néhány perccel szenvedett balesetet, fedélzetén 242 személlyel.
Az indiai légitársaság AI171-es számú, Ahmadábádból Londonba tartó járata a nyugat-indiai nagyváros repteréről történő felszállást követően néhány perccel szenvedett balesetet, fedélzetén 242 személlyel.
Az amerikai repülőgépgyártó előrejelzésében megállapítja: két évtizeden belül nagyságrendekkel több repülőgépet fognak üzemelteti a légitársaságok, mint manapság.
A világ legnépesebb országa globális tengerhajózási tényezővé kíván válni, ezért csak az időszerű pénzügyi évben hatmilliárd dollár fektet be elsősorban a hajógyártásba.
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Az Indian Railways mérnöki tanácsadó leányvállalata, a RITES kétszáz személykocsit szállíthat a dél-ázsiai országba.
A cél, hogy megelőzzék a vonatok ütközését a hatalmas állatokkal, mely nagyon súlyos balesetet is eredményezhet.
A több mint tizenhatezer kilométer hosszú útvonalon menetrend szerinti járat is közlekedett 1957 és 1976 között. Ötvennapnyi élmény a világ leghosszabb autóbuszjáratán!
Az árufuvarozás viszont recesszióban van. A forgalmi tendenciák régiónként eltérnek.
Az eset Mumbaiban történt, a légiirányítót felfüggesztették.
Az új diszkont távolsági expresszekkel magasabb szintű utazási élményt igyekszik kínálni az alacsony kocsiosztályon utazóknak az Indian Railways.
Az indiai nagyváros metróvállalata tizenöt hatkocsis, vezető nélküli vonatot rendelt a CRRC Nanjing Puzhentől a még építés alatt álló úgynevezett sárga metróvonalra.
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
Az ország északi részén futó, 1839 kilométeresre tervezett korridor 1337 kilométernyi szakaszán november elsejétől haladhatnak végig a tehervonatok.
Bejelentették az orosz és kínai útvonalak versenytársának szánt India–Közel-Kelet–Európa Gazdasági Korridor létrehozását az új-delhi G20-csúcson.
Már a futópróbákat végzik az UNESCO-világörökségi helyszínnek számító, indiai hegyi kisvasút új járműveivel.