Újabb nagysebességű vasúti pálya épülhet Olaszországban
A Salerno–Reggio Calabria vasútvonal Paola és Cosenza közötti szakaszát a Webuild Group által vezetett konzorcium valósíthatja meg, 1,6 milliárd euróból.
A Salerno–Reggio Calabria vasútvonal Paola és Cosenza közötti szakaszát a Webuild Group által vezetett konzorcium valósíthatja meg, 1,6 milliárd euróból.
A mexikóvárosi Felipe Ángeles nemzetközi repülőtértől Pachucáig vezető, huszonhárom kilométeres elővárosi szakasz építése márciusban kezdődött meg, most a motorvonatokra írtak ki tendert. Távolsági vonalak is épülnek.
Az első teszt-tehervonat és az első konténerhajó a napokban futott be a Rijeka Gateway-be az infrastruktúra és a rakodási műveletek próbája érdekében.
A tizennégy vármegyében összesen több mint harminc helyszínt érintő program értéke csaknem 15 milliárd forint, amelyet saját forrásokból és a Magyar Falu Programból finanszíroz a MÁV-csoport. Az első állomások: Esztergom-Kertváros és Leányvár.
Ez a hét kilométer az első pályaszakasz, amit a felújítás alatt álló kolozsvári vasútvonal Élesd és az országhatár építési parcelláján átadtak.
A bő tizenhárom és fél milliárd eurós projektre a napokban bólintott rá az olasz kormány. A műtárgynak köszönhetően a jelenleg komppal történő, legalább két–három órás átkelési idő tizenöt percre rövidülhet.
A várhatóan jövő májusig zajló beruházás során korszerűsödik a pálya, kiépül a villamosítás, és új megállókat is létrehoznak.
A meghosszabbított hármas villamossal sokkal jobb közlekedési kapcsolatokhoz jutott a Duna déli partja mentén elhelyezkedő, sűrűn lakott Pozsonyligetfalu (Petržalka) városrész.
Magyarország jelenlegi egyik legjelentősebb közútfejlesztési beruházása során nemcsak új átkelési lehetőséget hoznak létre a Dunán, hanem új út is épül az 51-es főúttól Újmohácsig.
A Siemens Mobility már tizennégy mozdonynál tart a végső tesztelésnél. A cél egy kétezer kilométeres nagysebességű hálózat létrehozása.
Az Európai Beruházási Bank jelenleg értékeli az összesen 2,25 milliárd euróra taksált beruházást, melyet 630 millió euróval támogatna meg.
Július 26-ától a XII. kerületben, az 56-os és a 61-es, valamint az 59-es villamosok vonalán kezdődnek felújítási munkák, a Kútvölgyi úti átjáró, továbbá a Liptó utcai és a Lejtő utcai pályaív korszerűsödik.
A Lvivtől a lengyel határig vezető, hetvenöt kilométer hosszú pálya megvalósítását beválasztották az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz legújabb körébe.
A fontos nemzetközi korridoron augusztus elsején indul a munka, mely napi cirka 470 vonat közlekedését érinti.
A június 21-étől augusztus közepéig tartó munkálatokat követően tizennégy kilométeren ismét nyolcvannal mehetnek majd a szerelvények, addig pótlóbuszok közlekednek Szeged és Orosháza viszonylatában.