Az intercityket megszüntetik, repülőjáratot viszont indítanak Pozsony és Kassa között
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
Az év végéig öt korszerű Siemens gyártmányú mozdony érkezik a ZSSK flottájába.
Új telephelyre költözik az autókat le- és felrakodó terminál, ami még nem készült el, ezért jön a kényszerszünet.
A járatok veszteségessége miatt törlik az IC-ket a jövő évi menetrendből. Ellenben óránként fog járni expressz Kassa és Pozsony között oda-vissza.
A 350-es sorozatú, a Hungária EC táltos vasparipájaként is szolgáló villamos mozdonyok szépen lassan nyugdíjba vonulnak. Legtovább az ETCS rendszerrel felszerelt mozdonyok maradnak szolgálatban.
A Pantereken lehet kóstolni a finomságokat, ha beválik, elterjesztik az önkiszolgáló automatákat.
A szerződés betűje szerint előbb tizenöt mozdonyt bérelnének, amit később megvásárolhatnak, további tizenöt nagyvas bérlése pedig opció. A Gorillákat meg küldik nyugdíjba...
Az átlagkereset a vasúttársaságnál 2050 euró, mozdonyvezető akár 2330 eurót is kereshet havonta. Bruttóban.
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
Az idei év első félévében a vonatok 98,34 százaléka közlekedett le pontosan, azaz késett öt percnél kevesebbet.
A ZSSK idén is több viszonylaton indít kirándulóvonatokat, kedvező árú heti- és havibérlet is váltható a vasúton.
Az utolsó üzemképes kassai szerelvény iránt az ottani gyermekvasút érdeklődik.
Tizenegy kilométer hosszú szakaszon újul meg a pálya Poprád és Védfalu között, két és fél perccel rövidül a menettartam.
A szállítmányok egy része viszont Záhonyt kihagyva, Lengyelországon vagy Szlovákián át menne. A horvátok jelentős vasútfejlesztést terveznek, Magyarországon a 17-es vonal alsó részét kellene villamosítani. Ezekhez viszont még évek kellenek.