Belgrád–Fiume: már ezen az útvonalon is szállít az RCG
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
Az Sgggrs sorozatú járműveket az állami tulajdonú mozdony- és vasútijármű-gyártó Türasaş építette.
Hatalmasat esett Moller-Maersk dániai szállítmányozási és logisztikai óriásvállalat nyeresége 2023-ban, a bevétele is harmadával csökkent.
A tengeri és vasúti árufuvarozás közötti lánc optimális működésének kulcsa az együttműködés.
Linzbe, Bécsbe és Wolfurtba is elérhetőek fuvarok.
A délkelet-ázsiai országból Kínán keresztül utaznak a szállítmányok, akár Európába is.
A konténerfuvarozás ma a világgazdaság létfontosságú pillére, az 1950-es években viszont még csak egy kezdeti ötlet volt. Bemutatjuk, hogyan is változott az évtizedek során.
A Mercitalia-leány a stockholmi kikötő és az eskilstunai intermodális terminál között kínál szállítási lehetőséget januártól, hetente öt járatpárral.
Az Ermewa lízingcég kétszáz járművet bocsát a Rail Cargo Logistics (Rail Cargo Group) rendelkezésére, az első huszonötöt már át is vették október végén.
A Nemzetközi Maglev Testület (IMB) szerint lehetséges a maglev-tehervonatok alkalmazása, azonban nem lesz könnyű megvalósítani. Viszont az olyan kísérletek, mint amit a tarantói kikötőben alkalmaznak, fontosak az új ötletek és megoldások létrehozása miatt.
A tehervonatok a szaloniki kikötő és Niš között szállítanak konténereket.
A Krjukov vasútikocsi-építő műhely (KVBZ) normál nyomtávú vagontípusai konténerek és cserefelépítmények szállítására alkalmas.
A fekete-tengeri kikötőből a magyar fővárosba tartó tehervonati szolgáltatást június elején indította el a román logisztikai vállalat.
A kisebb villástargoncákkel vagy teherszállító targoncákkel szemben az úgynevezett termináltraktoroknál csak egy-két éve kezdtek feltűnni az elektromos és üzemanyagcellás kivitelek. Most már ott tartunk, hogy megjelentek az első, teljesen önvezető konténerszállítók is.