Magasperonok könnyítik ősztől a közlekedést a kapuvári vasútállomáson
Teljesen átalakítja a vágányhálózatot a GYSEV, májusban két hétig a forgalom teljes kizárása mellett.
Teljesen átalakítja a vágányhálózatot a GYSEV, májusban két hétig a forgalom teljes kizárása mellett.
Az Európai Vasúti Fuvarozási Szövetség arra figyelmeztet: az előírások változásai, az egyes országok eltérései és a vasúti üzemeltetők üzleti szempontjainak hiánya miatt az Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer elveszítheti eredeti célját, az átjárhatóság javítását.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A Kontúr Csoport csaknem hárommilliárd forintért készítheti el az RFC 11-es korridor Hegyeshalom–Csorna–Porpác–Szombathely–Zalaszentiván szakaszát érintő korszerűsítésének megvalósíthatósági tanulmányát, továbbá a tervezési és a kapcsolódó feladatokat.
A háromszázötvennel száguldó vonatok harminc perc alatt teszik majd meg a két nagyváros közötti utat.
A több mint negyvenéves szerkezetek műszaki állapota jelentősen romlott, az átépítés nem tűr halasztást. A BKK forgalmi változtatásokkal és széles körű tájékoztatással készül.
A román kormány még tavaly nyáron hagyta jóvá a két város közötti vasúti összeköttetés helyreállításáról szóló, Magyarországgal kötött egyezményt. Decemberben kiemelt beruházássá nyilvánították a projektet, a napokban a tervezésről is megegyeztek.
A Miskolc City Airport megkapta az engedélyt az új, polgári célú, speciális repülőtér kialakítására.
A Plovdiv–Burgasz vonal korszerűsítéséhez csalással szerzett csaknem százmillió eurót a nyertes konzorcium.
A megvásárolt útdíjhasználati jogosultságok száma elérte a 15,2 milliót.
Egy éve zajlanak a munkálatok, egyelőre nem túl acélos tempóval.
Hanoi és Ho Si Minh-város között 1541 kilométeren épülne ki 350 kilométer per órás sebességgel használható, normál nyomtávú pálya.
Az MKIF által üzemeltetett 1237 kilométernyi főpálya több mint huszonhét százalékán, 5,1 millió négyzetméteren cserélték a tönkrement, elhasznált burkolatot új aszfaltra, ahol szükséges volt, több rétegben is.
A várost északról és keletről elkerülő, 8,8 kilométer hosszú, kétszer egysávos szakasz bruttó húszmilliárd forintból készült el.
Az egykori Červená nad Vltavou község közelében található új, 316 méter hosszú betonszerkezet a régi, még 1889-ben épített acélhidat váltja ki.