Az intercityket megszüntetik, repülőjáratot viszont indítanak Pozsony és Kassa között
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
A járatok veszteségessége miatt törlik az IC-ket a jövő évi menetrendből. Ellenben óránként fog járni expressz Kassa és Pozsony között oda-vissza.
A közlekedési társaság érvényes pályázatot nyújtott be határidőre az autóbuszos közszolgáltatás folytatására.
Az alföldi város közgyűlésének döntése értelmében szeptember 1-jétől a veszprémi székhelyű vállalkozás üzemelteti a helyi autóbuszjáratokat.
A német szövetségi tartomány vasúti hatósága, a BEG kiírta a tendert az Allgäu regionális vasúti személyszállítási szolgáltatás ellátására, melyet kibocsátásmentes, billenőszekrényes járművekkel teljesítene.
Mégsem a lengyelektől vesz villamos motorvonatokat a cseh magánvasút.
Nouvelle Aquitaine régió és az SNCF Voyageurs új megállapodást írt alá a regionális vasúti személyszállítási közszolgáltatás üzemeltetéséről és finanszírozásáról. Tették mindezt mindössze öt hónappal az új vasúti szolgáltatási szerződések pályáztatását előíró rendelet hatálybalépése előtt.
A norvég vasúti ügynökség közvetlenül a nemzeti személyszállító Vy-nek ítélte oda Norvégia keleti részének összes regionális vasúti szolgáltatását. A reptéri gyorsvasúti járatokat üzemeltető Flytoget ezért 2028-ban kilép a vasúti piacról.
A szolgáltatások minőségének javulását várja a közlekedési minisztérium a vasút részleges liberalizálásától.
Ez a Start viszont nem az a Start: a Deutsche Bahn (DB) leányvállalata 2025 decemberétől közlekedtethet vonatokat Eindhoven és a németországi Hamm között.
A nyertes szolgáltató tizenöt évre kap közszolgáltatási szerződést a vonalra.
Idén decemberben lejár a RegioJet tíz évre szóló közszolgáltatási szerződése, ezt követően két évre az Osztrák Szövetségi Vasúttársaság (ÖBB) és a Szlovák Vasúttársaság (ZSSK) veszi át az üzemeltetést a Pozsony és Révkomárom közötti szakaszon.
Az észak-csehországi régióban a zöld szín dominál majd a Regiojet személyvonatain. Azt is tudjuk, milyen kocsik lesznek a Brno–Bohumín járatokon.
Az első fecske a Zsolna és Rajec közötti huszonegy kilométeres, regionális vonal.