Nehéz szülés volt, de végre megjelent az új menetrend!
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A vonathelyettesítő autóbuszok négyszáz forintos teljesárú jeggyel, a kedvezményre jogosultak számára ötven vagy kilencven százalékos kedvezménnyel vehetők igénybe.
Újabb szomorú nap a magyar vasút történelmében: 2023. július 31-ével tíz vasútvonal egy részén vagy egészén áll le a menetrend szerinti személyszállítás. In memoriam.
Az érdeklődők július 21-éig véleményezhetik a GYSEV és a MÁV-Start a december 10-étől érvényes vasúti menetrend tervezetet.
A Debrecen–Mátészalka vonalon jövő héttől mintegy másfél hónapon keresztül, három fázisban, több szakaszon is felújítja a vasúti pályát a MÁV.
A cél a vonatszemélyzet elleni inzultusok, támadások visszaszorítása.
Egy fiatal férfi rúgott állba egy idős urat, miután az szóvá tette, hogy az illető nem zárta be maga után az ajtókat.
Ősszel két hétre leállt a Déli, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit, majdnem bezártak két mellékvonalat, decemberben pedig ismét új menetrend lépett életbe.
Kézfertőtlenítőkkel szerelték fel a Debrecen és Mátészalka között közlekedő vasúti kocsikat.
Közvetlen Bécs–Kolozsvár eurocity, újrainduló magyarbólyi határátmenet, javuló menetrend Csenger felé, vágányzárak halmaza: így utazunk vonattal 2019-ben.
A helyiekből és környékbeliekből álló Mátészalkaleaks közvetve már javított a megye lehetőségein. Terveik mindig vannak, többek között egy akadálymentes felüljáró.
Egy digitalizált dokumentum szerint 1943-ban Mátészalkáról gyorsabban el lehetett jutni vonattal Nyíregyházára, mint napjainkban. Utánajártunk.
HÉV-ek egy kis folyó mindkét partján. Volt, hogy az egyiknek hat előmunkálati engedélye is volt. Így épültek meg a szatmár-beregi-vonalak, amelyek mára döcögő vicinálisokká „nemesültek”. Hatalmas galériával, eddig még nem publikált fotókkal.
A DB Schenker tolatási főtevékenysége mellett időszakonként gabonavonatokat is közlekedtet.