Már vadonatúj vágányköszörűgépe is van a MÁV FKG-nek, jövőre kezdhet dolgozni
Megérkezett a MÁV FKG új vasúti karbantartó nagygépe, a RGH 20 C2 vágányköszörűgép.
Megérkezett a MÁV FKG új vasúti karbantartó nagygépe, a RGH 20 C2 vágányköszörűgép.
A beruházás a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Főváros programhoz csatlakozva valósult meg. A munkálatok több ütemben zajlottak, július közepén nyílt meg az utascsarnok, mostanra pedig a teljes állomási környezet is elkészült.
A Budapest–Győr–Hegyeshalom vasútvonal Biatorbágy és Szárliget közötti mintegy huszonkilenc kilométeres szakaszát a tervek szerint három hónap alatt újítja fel a MÁV leányvállalata, a MÁV FKG.
A korábbi útátjáró helyére új, kényelmesebb és biztonságosabb átkelést lehetővé tévő, gumielemes Strail burkolati rendszer épült.
A nyíltvonali pályarészek és több állomás átépítését, felújítását végzik el, annak érdekében, hogy megszűnjenek a sebességkorlátozások a vonalszakaszon.
A tavaly megrendelt négy nagyvasúti munkagépből hármat szállítottak most le.
Már a nagygépek is megkezdték az ágyazatrostálási munkálatokat Vecsés–Üllő–Monor szakasz felújításán.
Kezdődik az építkezés az évente közel 11 millió embert fogadó, 137 éves Keleti pályaudvaron.
Tavaly a Nyugati pályaudvar és Városliget elágazás közötti szakasz átépítésével kezdődött a vonal felújítása, ami idén április 6-ától a Vecsés–Üllő–Monor szakaszon folytatódik, és több fázisban, tervezetten ősz végéig tart.
A Nyugati pályaudvartól Városliget elágázasig tartó bevezető vágányszakasz felújítása augusztus 30-án befejeződik.
Az ütemezésnek megfelelően haladnak a munkálatok az 5,6 kilométeres szakaszon.
Közbeszerzési eljárást követően kötött szerződést a MÁV FKG vasútépítő karbantartó nagygépek gyártására. Az új gépekkel pályakarbantartási- és felújítási munkákat végezhet „házon belül” a MÁV, jelentős költségeket takarítva meg ezzel.
A Tiszai pályaudvar második és harmadik vágányai közötti peronját teszik rendbe.