Megújult a Mezőzombor–Nyíregyháza vasútvonal
Megszűntek a sebességkorlátozások, stabilabbá, tarthatóbbá vált a menetrend, és kényelmesebbé az utazás. A debreceni állomásról vezérelt központi forgalomirányítás is megbízhatóbban működhet.
Megszűntek a sebességkorlátozások, stabilabbá, tarthatóbbá vált a menetrend, és kényelmesebbé az utazás. A debreceni állomásról vezérelt központi forgalomirányítás is megbízhatóbban működhet.
A 40a-ról a 80a-ra költözött át a teljes kizárásos vágányzár, elkészült az újhelyi villamosítás és a MÁV első emeletes motorvonatai is.
Új óriásreptér nyílt Pekingben, ünnepel a 29-es vonal, az új budapesti trolikra pedig még mindig várni kell. A hét legfontosabb hírei.
A jeles napra ráadásul a Rákóczi-emlékmozdonyt is elküldték a Rákócziak egykori területére.
Kedden reggel helyezték áram alá az elmúlt hónapok során villamosított Mezőzombor–Sátoraljaújhely szakaszt. A villamos üzem várhatóan július elején indulhat meg.
Teljes kizárásos vágányzár mellett folytatódik a villamosítás és a pályafelújítás április 3-tól 20-ig Mezőzombor és Sátoraljaújhely között.
2019 nyarára százzal lehet majd haladni a teljes Mezőzombor–Sátoraljaújhely szakaszon. Megújulnak az állomások is.
Fél évvel a tenderkiírás után lett eredmény, ősszel már meg is kezdődnek a munkálatok.
A nyár második felében lezajlott felújítás ellenére a helyzet jelenleg rosszabb, mint előtte volt. A MÁV hallgat.
Szlovákiából érkező bugavonatok és tállyai zúzottköves szerelvények. Egyre élénkebb a teherforgalom az ország északkeleti dízelvonalain.
A lehullott ónos eső zárlatot okoz a felső vezetékekben. A Páva InterCity jelenleg 250 perces késéssel halad a főváros felé.