MagyarBrands díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület
Idén egyedüli logisztikai szakmai szervezetként részesült elismerésben az MLE: Kiváló Fogyasztói Márka lett.
Idén egyedüli logisztikai szakmai szervezetként részesült elismerésben az MLE: Kiváló Fogyasztói Márka lett.
A Business Superbrands 2024 díjas Magyar Logisztikai Egyesület az első félévben 19 rendezvényen, több mint ezer érdeklődő előtt ismertette a logisztika aktualitásait. Négyszáz hallgatónak oktatásokat is szerveztek.
A világ több mint kilencven országában díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat a Superbrands, a legeredményesebb üzleti márkákat pedig a Business Superbrands. Szakmai szervezet az idei díjazottak sorában mindössze egy van Magyarországon: a Magyar Logisztikai Egyesület.
Országhatáron innen és túl számos programmal találkozhatnak a logisztika iránt érdeklődők április 18-án.
A legújabb, idén jubileumi alkalommal megjelenő kötet munkálatai már elindultak, amelyhez a több mint harmincéves szakmai szervezet szerzők és támogatók jelentkezését is várja.
A Magyar Logisztikai Egyesület idén is bemutatta időszerű szakmai tanulmánygyűjteményét.
Egyes cégeknél nagyságrendileg az ötven százalékkal is csökkent a közúti árufuvarozás volumene. A költségek pedig csak egyre nőnek...
A rendezvény keretében a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) betekintést nyújtott a fényeslitkei EWG intermodális terminál működésébe is.
Együttműködési megállapodást kötött a Magyar Logisztikai Egyesület és a Trenkwalder.
Egy remek kiállítás, jobbnál jobb előadásokkal fűszerezve, majd a végén fekvőtámaszverseny. Nem vicc, tényleg így lesz!