Új észak–dél irányú fuvarok az RCG-nél
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
A logisztikai vállalat jelenleg hetente irányonként háromszor közlekedtet intermodális vonatokat Isztambul és Kürtös között, továbbszállítási lehetőséggel Kölnbe.
Az Ukrán Vasutak (UZ) a litván nemzeti vasút LTG-vel együttműködve közlekedtet tesztfuvarokat Kijev és Kaunas között.
Az első tesztvonat leközlekedtetése alapkőletételként is értelmezhető a Bécs és Kijev közötti rendszeres összeköttetés kialakításában.
A nem daruzható félpótkocsik szállítására is alkalmas szolgáltatást 2024 elejétől lehet majd igénybe venni.
A német vállalat összesen kétszáz új, az ibériai széles nyomtávon használható T4000-es zsebeskocsit állít forgalomba.
Vasúti hírek a nagyvilágból, az elmúlt napok híreiből eprészgettünk.
A logisztikai vállalat száztizenöt T3000-es iker-zsebeskocsit rendelt a szlovák Tatravagonkától.
Az FS Italiane Grouphoz tartozó logisztikai vállalat júniusban indította el az intermodális fuvarszolgáltatást.
A félpótkocsik vasútra történő átrakodása terén számos megoldás versenyez egymással hatékonyság és költség szempontjából. Egy friss uniós kutatás viszont fontos összehasonlítást tett közzé.
Egy kalap alá szervezik a hollandiai Tilburg és Venlo, valamint a lengyelországi Rzepin közötti szállításokat, a járatok számának növelésével együtt.
A német VTG és a VEGA a tesztszakaszból mindennapi használatba emeli az úgynevezett roadrailLink (r2L) technológiát.